یزدان پلیمر غرب

لوله پلیکا | لوله پلی اتیلن

یزدان پلیمر غرب

لوله پلیکا | لوله پلی اتیلن

خرید لوله پلیکا

خرید لوله پلیکا

در سال های اخیر به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که پلیکا دارد، خرید لوله پلیکا رواج زیادی داشته است. این لوله از جمله لوله های پلیمری است که به صورت کاملا گسترده به جای لوله های فلزی و چدنی مورد استفاده قرار می گیرد.

در ادامه قصد داریم درباره لوله پلیکا و ویژگی های آن صحبت کنیم و نکاتی برای خرید آن ذکر کنیم.

لوله پلیکا چیست؟

ابتدا بهتر است به تعریف این لوله بپردازیم. لوله پلیکا از جمله آلیاژهای پلیمری است که کاربرد فراوانی دارد. از این نوع لوله می‌ توان در انتقال آب و فاضلاب استفاده کرد. مزایای این لوله بسیار زیاد است، ابعاد مختلفی دارد و می‌تواند فشار بالایی تحمل کند.

دلیل نامگذاری این لوله ها این است که به نام پلیکا کاشف نوعی ماده پلیمری نام گذاری شده است. این لوله در دو شکل pvc و u-pvc  موجود است. تفاوت این شکل در این است که  لوله های یو پی وی سی از لوله های pvc جدیدتر هستند و در برابر ضربه و فشار مقاومت بیشتری دارند و ماندگاری آنها بالاتر است.

دسته بندی لوله پلیکا بر اساس ضخامت

این لوله ها را بر اساس مقاومت و ضخامت می توان به سه دسته تقسیم کرد: فشار ضعیف، نیمه قوی؛ پلیکا فشار قوی. این لوله ها بیشتر به رنگ سفید و خاکستری تولید می شوند و مقرون به صرفه هستند. علاوه بر کیفیت بالایی که دارند، برای مصارف مختلف نیز استفاده می‌شوند.

انواع این لوله ها بیشتر به رنگ های سفید و خاکستری در دسترس هستند. این لوله ها دارای خواص خوبی هستند و استفاده از آنها برای بسیاری از مردم مقرون به صرفه می‌باشد، زیرا هم قیمت مناسبی دارد و هم کاربرد آن زیاد است.

خرید لوله پلیکا

اگر با توجه به کاربرد زیادی که این لوله دارد، تصمیم به استفاده  از آن دارید قبل از اقدام به خرید بهتر است به چند نکته مهم توجه کنید.

کیفیت این لوله ها بسیار مهم است. بنابراین حتما در زمان خرید به کیفیت این لوله‌ها توجه کنید. برای اطمینان از کیفیت این لوله حتما از مراکز و تولید کننده‌های معتبر آن را تهیه کنید. زیرا جاهای معتبر از مواد اولیه باکیفیت استفاده می‌کنند.

همچنین در زمان خرید لوله پلیکا از استاندارد بودن این لوله‌ها نیز اطمینان حاصل کنید. لوله‌های غیر استاندارد خیلی سریع آسیب می‌بینند و زمان و هزینه شما هدر می‌رود.

همچنین با توجه به کاربردی که مد نظر دارید، خرید خود را انجام دهید. توجه به این نکات باعث می‌شود یک خرید خوب تجربه کنید. زیرا هر کدام از این لوله‌ها کاربرد خاص خود را دارند. به عنوان مثال اگر هدف شما از خرید لوله پلیکا استفاده در لوله کشی فاضلاب است، پس حتما باید لوله پلیکای قوی خریداری کنید. زیرا در این نوع لوله کشی ما به لوله‌های بسیار با کیفیت با استانداردهای بالا نیاز داریم. اما در برخی مصارف و صنایع حتما نیاز نیست که لوله شما درجه یک باشد.

در پایان به این نکته مهم هم توجه داشته باشید که رنگ این لوله‌ها تاثیری در کیفیت آن‌ها ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد